Som medlem kan du benytte deg av en rekke medlemsfordeler. Vi jobber stadig med å øke både antallet og omfanget av disse fordelene for at våre medlemmer skal få mest mulig ut av sitt medlemskap. Vis frem ditt medlemskap hos våre partnere og benytt deg av gode rabatter og tjenester.

Alle medlemmer i klubben får en fast rabatt på 15 % hele året. Denne rabatten får du både på Sport 1 Lillehammer i Kirkegata, og Sport 1 på Strandtorget. I tillegg inviterer Sport 1 alle medlemmer til handledager, der du som medlem får svært gode rabatter. For å kunne benytte deg av denne rabatten er det viktig at du registrerer deg i kundesystemet til Sport 1. PS: Gjelder ordinære priser, ikke elektronikk og sykler

Det kan du gjøre her.

Tren for 298 kr i måneden i nyoppussede lokaler med alt av treningsutstyr en trenger for å gjennomfør en super treningsøkt. Ta kontakt med administrasjonen i Lillehammer Skiklub for innmeldingskode

Som medlem av Lillehammer Skiklub vil du få de beste rabattene hos Østbye&Sletmoen på elektrikeroppdrag.

Alle våre aktive utøvere får rabatterte sesongkort i Hafjell alpinanlegg. Som foreldre har du også muligheten til gode priser på sesongkort. Alle som tar på seg funksjonæroppdrag for klubbens arrangementer i Hafjell skal få noe tilbake. Mange av våre foreldre skaffe seg sesongkort fra halv pris til gratis. Info om dette sendes ut før sesongstart.

Alle våre medlemmer får 20% rabatt på overnatting og leie av lokaler.

Alle medlemmer av Lillehammer Skiklub kan leie Klubbhuset for selskap, seremonier til rabbatert pris. Øvrige kan også leie. Ta kontakt til tilbud.